Harmonogram organizacji konkursu „Zielony Poznań” na rok 2024
- Powołanie komisji konkursowych:
do 5 lipca 2024 r. – powołane zostaną przez Dyrektora Wydziału Wspierania Jednostek Pomocniczych Miasta w uzgodnieniu z Dyrektorem Wydziału Działalności Gospodarczej i Rolnictwa komisje konkursowe złożone z przedstawicieli rad osiedli, oceniające i wybierające obiekty zgłoszone na terenach tych osiedli.
- Przyjmowanie kart zgłoszeń do konkursu:
Termin: 08.07 – 02.08.2024 br. – komisje konkursowe działające na terenach Rad Osiedli znajdujących się na terenie miasta Poznania przyjmują od uczestników karty zgłoszeń do udziału w konkursie „Zielony Poznań”.
- Ocena i wybór zgłoszonych obiektów:
Termin: 05.08-16.08.2024 r. – komisje konkursowe dokonują oceny i wyboru obiektów zgłoszonych do I etapu w konkursie.
- Przekazanie protokołów do 25 sierpnia 2024 r. – osoba z komisji przekaże protokół z oceny i wyboru obiektów z I etapu konkursu wraz z kartami zgłoszeń oraz obiektami zakwalifikowanymi do II etapu – etap miejski na adres Biura Konkursu: Wydział Działalności Gospodarczej i Rolnictwa UMP, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 404, 61-441 Poznań lub przez Wydział Wspierania Jednostek Pomocniczych w zamkniętej kopercie z dopiskiem Biuro konkursu „Zielony Poznań”.
5. Objazd Miejskiej Komisji Konkursowej
Termin: 02.09-06.09.2024 r. – Miejska Komisja Konkursowa powołana przez Prezydenta Miasta Poznania dokona oceny i wyboru obiektów zakwalifikowanych do II etapu konkursu.
wrzesień/listopad br. – komisje po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym
lub emailowym zgłaszają się do tut. Wydziału po odbiór dyplomów i nagród dla uczestników konkursu I etapu
oraz dla członków komisji ds. oceny i wyboru obiektów zakwalifikowanych do I etapu osiedlowego konkursu „Zielony Poznań”.